Reklamacije i prigovori
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili u našem Online dućanu? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom hello@exclusive.ba, telefonski na 061/977-457 putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
· može li se proizvod zamijeniti za novi;
· može li se za proizvod vratiti novac;
· ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 061/977-457 ili e-mailom na hello@exclusive.ba.
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke te poslali novu.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
Ukoliko proizvod nema oštećenja ambalaže ni vidljivih oštećenja
Kupac treba pregledati proizvod radi utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda, i o eventualnim nedostacima obavijestiti Prodavača najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana preuzimanja proizvoda u pisanoj formi putem e- maila.
Skriveni nedostaci su nedostaci koji se nisu mogli otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda.
Ako Prodavač osporava nedostatak, a Kupac ne odustaje od svog zahtjeva, stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva daje ovlašteni institut odnosno inspekcijsko tijelo u Bosni i Hercegovini
Ako se vještačenjem dokaže nedostatak na proizvodu ili usluzi, troškove vještačenja snosi Prodavač,u suprotnom su teret Kupca.
U slučaju odbijanja reklamacije na adresu ili email kupca se dostavlja pisana obavijest.Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 09:00 do 16:00. Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.
Uživajte i dalje naručivati u našem web dućanu, a mi ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.
Vaš Exclusive.